Ved registrering av serieresultater får vi tilbakemelding om at flere spillere uten gyldig lisens har deltatt i seriespillet. Dette vil ikke bli akseptert fra og med neste serierunde. Da er konsekvensen tap av score og eventuelt poeng for laget spilleren(e) deltar på.
Vi vil gjerne ha tilbakemelding dersom noen finner at betalt lisens ikke er registrert hos oss. Vi vil be om at klubbene sjekker listene som ligger på hjemmesidene. De er nylig oppdatert og det framgår der om det er noen vi ikke har registrert betaling på. Klubbene kan også sjekke medlemslistene under spilleregistrering og benytte tilsendt PIN–kode. Disse listene er oppdatert daglig.
Det kan være flere årsaker til at vi ikke har fått registrert betaling av lisens. Særlig gjelder dette dersom det ikke er benyttet KID-nummer, som forutsatt,ved betalingen.
Vi har også oppdaget manglende registrering i følgende tilfeller:
– Det er benyttet feil KID-nummer.
– KID-nummeret er ikke ført i KID-nummerfeltet på giro eller ved betaling i nettbank.
– Betalingen inneholder ingen opplysninger over hode om spilleren (da er det helt håpløst).
Derfor vil vi be om at det tas kontakt dersom du mener at betaling er gjort, men ikke registrert, slik at vi kan får rettet opp registreringen.